Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Místnost 101, 1. patro
CMO | Shoptet
Radek začínal s PPC před skoro devíti v Seznam.cz, pak vedl marketing ve Slevomatu, kde měl na starost každý rok stamilionové investice. Díky dlouhé praxi v se samotnou správou kampaní i pozdějšímu nastavování strategie získal spoustu zkušeností, které každý e-shopař ocení. Momentálně vede marketing v Shoptet.cz, konzultuje strategie e-shopů a školí marketingové agentury jako Google Partners trenér.
Získáte manažerský přehled o všech kanálech online marketingu – po školení se už nikdy nenecháte napálit
Najdete efektivní cestu jak sestavit tým a nastavit v něm komunikaci
Po školení dokážete lépe, přesněji, ale hlavně efektivněji plánovat své marketingové investice
Získáte přehled o všech důležitých marketingových kanálech. Podíváme se na jednotlivé kanály a řekneme si jaké jsou na nich nejčastější a funkční strategie.
Získáte tipy jak vybírat tým, tzn. kdy volit agenturu, kdy freelancera a kdy už je čas na interní zaměstance.
Podíváme jak tým vést a jak zadávat úkoly a KPI. Nastavíme si KPI marketingových kampaní a prozkoumáme to, co se často záměrně zamlčuje kvůli zkreslování výsledků. V bloku o KPI se dotkneme i možných způsobů vyhodnocování.
Zkusíme si sestavit plán investic na celý rok.
Typický účastník tohoto workshopu je manažer nebo vlastník e-shopu.
Jazyk:
Čeština
Michal Pecánek
detail školení
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX