Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Místnost 204, 2. patro
Freelance SEO specialista
Martin pracuje jako SEO specialista na volné noze. Má zkušenosti z agenturního prostředí, kde začínal jako konzultant a vypracoval se na vedoucího všech konzultantů napříč agenturou RobertNemec.com. Je vystudovaný informatik, takže vše zakládá tvrdě na datech – proto u svých klientů často řeší i analytiku a vyhodnocování marketingových kanálů jako celek. Zaměřuje se především na střední a velké e-shopy a obsahové weby.
Ušetříte peníze za nový obsah úpravou toho stávajícího
Získáte vyšší organickou návštěvnost, se kterou můžete na webu dále pracovat
Na obsah se už nebudete dívat optikou, že je potřeba stále chrlit nový a zaplavovat internet
Získáte seznam postupů a procesů, jak k vylepšování obsahu přistoupit otestovaných v praxi
Naučíte se hacky, jak si zvýšit míru prokliku z výsledků vyhledávání
Zjistíte, jak se pořádně s obsahem nachystat na sezónu, která se periodicky (půlročně, ročně, čtyřročně,...) opakuje nebo na akce, které se dají predikovat
Naučíte se, jak opečovávat svůj současný obsah na webu a na základě dat z něj vymáčknout i násobně vyšší organickou návštěvnost. Na příkladech uvidíte, že vytváření nového obsahu často není ta správná cesta. Dostanete do ruky sadu procesů a postupů, jak komplexně přistoupit ke zlepšování obsahu a jak na základě dat vytvářet další obsahovou strategii. Jak pro evergreen content, tak ten sezónní.
U účastníků se očekává alespoň základní znalost SEO, obsahového marketingu a následujících nástrojů – Google Analytics, Search Console a Excelu/Google Spreadsheetů.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX