Čtvrtek v 10:00 (celodenní)

Uživatelský výzkum pro marketéry

Jazyk: Čeština | CIIRC, Map | Učebna 671, 6. patro, budova B

5 900,00 Kč (bez DPH)

Jan Řezáč

jednatel | House of Řezáč


Jan je konzultant webů, který pracuje pro ty, kdo nemají čas chybovat. Autor první české knihy o návrhu webu ostrého jako břitva a profesionál s 200 úspěšnými webovými projekty v portfoliu. V oboru se pohybuje od roku 2002 – za tu dobu dělal HTML kodéra, webového grafika i UX designera. Dnes navíc školí, přednáší a založil vlastní webový rod House of Řezáč.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Všichni světoví marketéři využívají uživatelský výzkum

icon-red-two.svg

Školení je postaveno na 5 praktických cvičeních, nebude to přednáška

icon-red-three.svg

12 praktických materiálů jako bonus po školení

icon-red-four.svg

Ušetříte čas i peníze díky tomu, že nebudete objevovat kolo

icon-red-five.svg

Zažili jste projekty vymyšlené od stolu, kde jste neměli štěstí? Taková zkušenost je nejlepší argument...

icon-red-six.svg

Jan už proškolil přes tisíc lidí, takže se máte na co těšit :)

Co se naučíte?

Praktické školení, které vám umožní porozumět zákazníkům a získat díky tomu podklady nejen pro marketingovou strategii, ale i pro redesign webu či služeb.

Naučte se systematicky přistupovat k uživatelskému výzkumu. Nebude to o jedné metodě, ale o nalézání odpovědí na otázky, které vás trápí a také o pokládání lepších otázek.

Školení je vhodné pro jednatele, marketingové manažery i designery.

„Ve výzkumech rozhodně nejsem začátečník, a i přesto jsem si odnesla spoustu užitečných tipů a informací. Školení doporučuji, protože vhled do hlav vašich zákazníků je skutečně k nezaplacení.”
KATEŘINA FOLTÁNKOVÁ, OBSAHOVÁ AGENTURA

„Tohle školení musíte zažít, protože jinak nezjistíte, co celý čas ve výzkumech děláte špatně. Po školení budete mírně frustrováni, no a zárověň plní energie začíť dělat výzkumy lépe. Jděte do toho, oplatí se to.“
TOMÁŠ PÁSTOR, O2 SLOVAKIA

Oceňuji praktická cvičení, hledání správných otázek a vedení rozhovoru. Je nesmírně obtížné vést aktivní rozhovor a nepromítat do něj vlastní pohledy, hypotézy a odsudky.
ANDREA KREJČÍ, GUMEX SPOL. S.R.O.

Potřebné znalosti

Před školením si přečtěte článek o uživatelském výzkumu na našem blogu.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo