Jazyk: Čeština | CIIRC, Map | Malá zasedací místnost 101, 1. patro, budova A
Šéfredaktor Marketing Journalu / konzultant ve Focus Agency
Petr Michl vede už 8. rokem jedno z top českých oborových médií, Marketing Journal. Zároveň je ale také konzultantem v agentuře Focus Agency. Díky tomu se reálně podílel na desítkách projektů, včetně budování značky loga kvality potravin Vím, co jím, která je v povědomí více než poloviny české populace výlučně díky obsahovému marketingu. Zaměřuje se na strategickou rovinu digitálního a obsahového marketingu. Je zkušeným přednášejícím a lektorem, který ze všeho nejvíc umí otevírat lidem hlavy.
Zjistíte, jak může obsahový marketing pomoct konkrétně vaší značce
Naučíte se, jak přemýšlet nad vašimi zákazníky, abyste pro ně byli schopni vymyslet relevantní obsah a jeho formu
Dostanete velkou dávku inspirace s případovými studiemi napříč trhem
Nejmenší počet účastníků ze všech workshopů není náhodou. Nečekejte jednostranný příliv informací. Petr se vám bude skutečně věnovat a přizpůsobí workshop tak, aby pro vás byl co nejpřínosnější
Nekoupíte zajíce v pytli. Petr se už zamýšlel nad obsahovým marketingem stovek značek. Podívejte se na zkušenosti s jeho workshopy na toto téma v jeho doporučeních na LinkedIn
Budete odcházet domů se zásobou nápadů a plánem toho, jak by mohla vaše značka zlepšit svůj obsah a komunikaci
Mnoho marketérů se obsahového marketingu bojí. Je to těžké a výsledky nejsou vidět, říkají si. V první části věty mají pravdu, s druhou však nesouhlasím. Workshop "Obsahový marketing, který neselhává" vám představí, jaké jsou nezbytné součásti úspěšného obsahového projektu a co ho naopak může odsoudit k nezdaru.
Workshop je postaven na interakci a snaze najít vhodná řešení pro značky, které se ho účastní. Kreativní cvičení využívající Value Proposition Design vám pomůže vcítit se do vašeho zákazníka a případně i vytvořit hypotézy vhodné pro tvorbu person. Především ale jednoduše demonstruje, že obsahových příležitostí existuje mnoho a vy sami na ně dokážete přijít. Představený postup vám pak pomůže při dalším budování vaší značky i obsahové strategie.
Na konci workshopu toho budete mít plnou hlavu. Plnou hlavu nápadů, které budete moct využít ve své praxi.
Hlavním požadavkem je otevřená marketingová mysl. Čím víc do detailu budete znát vaši značku a zákazníky (včetně jejich nákupního cyklu), tím lépe. Hodí se, když budete mít jasno, kdo a proč jsou vaši nejvíc loajální zákazníci.
Workshop je vhodný pro značky, které s obsahovým marketingem začínají, nebo se do něj chtějí pustit. Může být přínosný i pro značky, které chtějí svůj stávající obsahový marketing revidovat a zamyslet se nad tím, jak ho posunout dál. Naopak není vhodný pro marketingové agentury nebo freelancery.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX