Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Místnost 201, 2. patro
Head of Social marketing | PROFICIO marketing
Petr reklamám na Facebooku propadnul v 19 letech, kdy mu pomáhaly generovat milionové obraty v jeho e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy pochopil jak funguje byznys a taky, jak může firma pomocí reklam na Facebooku vydělat balík. Dnes se stará o kampaně klientům jako jsou Brašnářství Tlustý, Ytong, Velux, iDoklad či Newton College. Posledních pět let školí, sleduje trendy a neustále testuje originální způsoby propagace. Na Facebooku už proinvestoval přes 24 milionů korun.
Znáte to? Máte super kampaň, proklik za korunu, tisíce návštěvníků na webu, ale nic z toho. Na workshopu zjistíte jak to změnit
Naučíte se, jaké v rámci optimalizace volit konverze a jak Facebooku ukázat toho pravého uživatele, kterého hledáte
Zjistíte, jak správně a efektivně pracovat s optimalizací na konverze na Facebooku a získat tak ze svých rozpočtů maximum
Získáte 7 konkrétních tipů, jak ihned zvýšit úspěšnost vašich kampaní
Nahlédnete do několika případových studií, kde získáte spoustu inspirace pro další využití získaných informací
Na školení se naučíte jak získat z propagace na Facebooku to, co je skutečným cílem. Ať už jsou to nákupy, odeslané formuláře, nebo “jen” kvalitní návštěvnost. Dále se také naučíte jak své kampaně pomoci vlastních konverzí průběžně optimalizovat a vyhodnocovat, abyste ze svých rozpočtů získali maximum.
U účastníků workshopu je předpokládána alespoň základní znalost tvorby reklamy na Facebooku a základy analytiky.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX