Jazyk: Čeština | Newton College, Map | Učebna č. 3, 8. patro
Head of Performance | Acomware
Online marketingu se Petra věnuje již více než 8 let. Sbírala zkušenosti in-house v e-shopech, ale i v agenturách. Dnes vede Performance oddělení v konzultační společnosti Acomware. Toto oddělení má pro klienty na starost PPC kampaně, kampaně na sociálních sítích, SEO, XML, automatizaci a analytiku. Petra i díky tomuto širokému záběru se svým týmem řeší komplexní výkonnostní online strategie.
Zároveň je Petra od roku 2018 Google Partner Trainer - v letošním roce pro oblast Display reklamy.
Zjistíte, proč by měla být pravidelná analýza konkurence nedílnou součástí vaší marketingové koncepce
Odhalíte, jak může analýza konkurence pomoci růst vašemu businessu
Dozvíte se metody pro správnou identifikaci vaší konkurence
Ukážeme si prakticky, jakými způsoby lze v digitálním prostředí analýzu konkurence provádět
Představíme si nejčastější chyby při analyzování konkurence, ale také při jejím celkovém vyhodnocování
Řekneme si, jak pracovat s daty, které z analýzy konkurence získáte
Cílem školení je nejen představit nástroje, techniky a metody k dobré analýze vaší konkurence, ale také se naučit, jakým způsobem s těmito daty dále pracovat. Nikam totiž nevede mít v ruce zajímavou konkurenční analýzu a nevědět, jaké další kroky na jejím základě podniknout k růstu vašeho businessu. Pojďme to společně změnit a vytřískejme z analýzy konkurence maximum.
Základní znalosti kanálů digitálního marketingu (PPC, SEO, Social atd.).
Školení je určeno zejména pro majitele e-shopů a marketingové manažery, kteří mají přehled o businessových cílech podniku.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX