Čtvrtek v 10:00 (dopolední)

Datastudio – efektivní reportování s nulovými náklady

Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Místnost 309, 3. patro

1 500,00 Kč (bez DPH)

Marcel Ištván & Pavel Černík

Specialisti online marketingu | Alza.cz


Marcel a Pavel jsou hrdými členy týmu internetového marketingu v Alza.cz. Marcel se většinu času věnuje online marketingu a analytice pro státy západní Evropy. Pavel má na starosti strategii online marketingu pro segmenty Alza Trendy a Maxi. Oba pak při své práci často získávají data z různých zdrojů, následně je analyzují, interpretují a sdílejí napříč firmou.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Budete umět tvořit reporty na míru pro každého

icon-red-two.svg

Neplaťte za nástroje, které nevyužijete naplno

icon-red-three.svg

Reporty nevytvářejte, ale používejte

icon-red-four.svg

Ukažte vaší agentuře, jaký typ dat a reportů pro vás má smysl

Co se naučíte?

Seznámíme se s reportovacím nástrojem Google Datastudio, společně vytvoříme několik reportů a ukážeme si pár tipů z Alzí dílny. Díky této online službě ušetříte nejen peníze za licence placených nástrojů, ale také čas strávený rutinní aktualizací reportů. Díky automatizaci s Datastudiem budete moci vy i vaši kolegové či klienti věnovat více času kávě, analýze dat a strategickému rozhodování.

Potřebné znalosti

Základní znalost Adwords a Analytics.

Pokud chcete na školení vytvořit vlastní report, budete potřebovat přístup do účtů Adwords a Analytics s daty.


Další školení z odpoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo