Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Místnost 304, 3. patro
Senior analytik IMKT v Alza.cz | na volné noze
Matěj pracuje v online marketingovém oddělení Alza.cz jako senior analytik, kde se intenzivně věnuje úlohám, které vedou k maximalizaci zisku. Jedna z oblastí, kterou se zabývá, je správa a rozvoj atribučního modelu a následné vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých kampaní. Vystudoval Fakultu stavební na ČVUT v Praze. 10 let pracoval v marketingu v bankovním sektoru.
Nikdo nechce prodělávat na kampaních špatným měřením? Zisk je klíčovým motivátorem!
Jaký je správný atribuční model? Jak jej nastavit a rozvíjet – ukážeme příklady i mimo Alza.cz
CLV a další užitečné zákaznické metriky - jak s nimi pracovat, jak počítat a které vůbec používat?
Utrácíte peníze v online marketingu? Víte, která investice se vám nejvíc vyplácí? Který kanál vypnout, protože vašemu byznysu přináší nejméně? Většina systémů využívá last click model.
Jak o vyhodnocování kampaní přemýšlí Alza? Jaké jsou možnosti rozvoje vyhodnocování kampaní a atribučního modelu? Jak doměřit vliv „offline“ marketingu? Jaké jsou zákaznické metriky a jak je využívat v praxi a jak se zákazníky následně komunikovat?
Základní přehled v online marketingových kanálech.
Vhodné pro majitele e-shopů, online marketingové specialisty, marketingové manažery a analytiky.
Jazyk:
Čeština
Michal Pecánek
detail školení
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX