Čtvrtek v 15:00 (odpolední)

Google Analytics Measurement Master class

Jazyk: Čeština | Newton College, Map | Učebna č. 2, 8. patro

1 500,00 Kč (bez DPH)

André Heller

Freelance Digital Analytics Consultant


André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficiálních Google Partners Trainers se zaměřením na Google Tag Manager.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Dozvíte se věci, které vám pomohou neopakovat naše chyby díky letům zkušeností.

icon-red-two.svg

Zjistíte tipy a fakta, které nejsou napsané nikde v žádné dokumentaci.

icon-red-three.svg

Dostanete možnost se na měření podívat jiným, novým a zcela komplexním pohledem.

icon-red-four.svg

Zabezpečíte a zpřesníte si měření vlastních dat.

icon-red-five.svg

Získáte nejen inspiraci, ale i pár konrétních řešení, co si budete moci odnést.

Co se naučíte?

Máte mnoho složitých a propojených webů? Řešíte problémy s měřením, protože je váš web nestandardní? Jedná se například o single-page nebo je celý generovaný javascriptem? Potřebujete měření propojit s dalšími systémy a nejste si jistí možnostmi?

Pojďte se ponořit hluboko do "GAček" a vytěžit z nich maximum. Školení je postavené tak, aby přineslo něco nového, co na českém trhu zatím nikdo nenabízí. Jeho cílem není dát vám uzavřené kuchařky typu "Jak měřit počasí?", ale spíše vás donutit se zamyslet a dát znalosti, inspiraci a pochopení pro realizaci vlastních nápadů a ukázat vám možnosti, kam až lze jít.

Na školení si postupně projdeme celé pozadí možností měření pomocí Google Analytics, abyste jim porozuměli a dokázali bezpečně bez obav změřit cokoliv. Povíme si něco o trackerech a o tom, jak je využít ve svůj prospěch a ohlídat si automatizovaně veškeré možné limitace. Také se dozvíte, jak se k nim postavit ve vztahu ke Google Tag Manageru, co využívat a co naopak ne. Ukážete si, jak do nich dostat data zadem, až už díky data importu nebo measurement protocolu a hlavně, na co si u toho dát pozor, abyste ušetřili čas a vyvarovali se chybám vývojářů.

PS: Pár kuchařek dostanete taky, ale pššt.

Potřebné znalosti

Předpokladem je, že již na určité lehce pokročilé úrovni znáte Google Analytics. Znáte jejich strukturu a víte rozdíly mezi metrikou a dimenzí. Rozumíte tomu, že uživatel v GA není ve skutečném světě člověk. Umíte si nastavit jednoduché filtry a máte alespoň trochu tucha o tom, kdy končí v GA návštěva nebo proč je v reálném světe mnohem více přímé návštěvnosti (directu) než GA ukazují.

Významným plusem je technická orientace, není to přímo podmínkou, ale díky ní si dokážete ze školení odnést mnohem více. Rovněž bude fajn, pokud alespoň rámcově tušíte, jak funguje Google Tag Manager.


Další školení z dopoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo