Čtvrtek v 10:00 (celodenní)

Data Driven Attribution in practise

Jazyk: Angličtina | Newton College, Map | Učebna 9, 4. patro

6 900,00 Kč (bez DPH)

Milan Merglevský & Marek Kobulský

CEO Ecommerce-academy.cz | CTO


Milan s Markem se věnují řízení e-commerce investic a vzděláváním týmů na desítkách projektů. Společně vedou Ecommerce-academy.cz, jejíž cílem je přiblížení datového řízení investic nejenom do marketingu odborné veřejnosti, mimo jiné díky jednoduchým analytickým aplikacím, které společně vyvíjejí a nabízejí zdarma.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Získáte neomezený přístup do beta-verze nástroje pro výpočet Data-Driven Atribučního modelu (Markov)

icon-red-two.svg

Odnesete si zdokumentovaný jednoduchý framework v GoogleSheets, díky kterému budete moct začít řídit marketingové investice pomocí různých atribučních modelů

icon-red-three.svg

Získáte zkušenosti od marketing manažerů, kteří již v reálné exekuci pravidelně řídí investice pomocí atribuce

icon-red-four.svg

Dozvíte se, co je atribuce, proč a kdy byste ji měli řešit (a kdy naopak ne) a naučíte se, jak ji prakticky použít díky ukázkám konkrétních experimentů a jejich výsledků

icon-red-five.svg

Získáte neomezený přístup do beta-verze nástroje pro vyhodnocení pomocí modelu causal impact (umí vypočítat inkrementalitu na GA datech) a naučíte se s ním pracovat

icon-red-six.svg

Získáte přehled atribučních modelů, včetně pokročilých data-driven algoritmů a dostanete přehled běžně dostupných nástrojů na trhu, pomocí kterých můžete atribuci dlouhodobě řešit

Co se naučíte?

Na našem workshopu se naučíte filosoficky pochopit problematiku atribučního modelování v marketingu, získáte přehled o všech dostupných modelech a jejich matematickém základu a díky zdokumentovaným příkladům z reálné praxe se naučíte, jak zefektivnit svou práci a používat naší DDA aplikaci, do jejíž betaverze následně získáte přístup zdarma.

Potřebné znalosti

Základy Google Analytics, základy práce s Google Spreadsheet, základní přehled o zdrojích návštěvnosti v digitálním světě (PPC, SEO, atp), základní přehled o fungování e-commerce projektů.

Workshop je koncipovaný pro profesionály v e-commerce, kteří chtějí do hloubky pochopit problematiku atribučního modelování a získat inspiraci, jak díky jeho využití mohou posunout svou práci na novou úroveň. Zároveň je obsah vhodný i pro nováčky v oboru s minimální praxí, kteří chtějí získat rozhled o možnostech, které pokročilé matematické modelování v praxi nabízí.

Vhodné pro: CMO, CEO, Marketingové manažery, Marketingové specialisty, Webové analytiky a pro každého, kdo se pohybuje v prostředí e-commerce investic.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo