Jazyk: Čeština | CIIRC, Map | Červená učebna, 2. patro, budova B
UX designer | kvasnickajan.cz
Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování a procesu optimalizace, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby. Je znám svým praktickým přístupem a jeho školení bude plné ukázek, čísel a dat.
Získáte kompletní pohled na proces optimalizace v praktických ukázkách
Na školení získáte vzory, ukázky a návody, které vám pomohou implementovat jednotlivé části do vaší firmy už během druhého dne po školení
Velký důraz je kladen na optimalizaci nákladů, tedy nejprve hledáme naše nízko visící jablka, která mají největší vliv
Celé školení je postaveno projektově, abyste věděli, jak jednotlivé části zavést do vaší firmy co nejvíce efektivně
Dostanete spoustu tipů jak co nejlépe řídit celý proces optimalizace
Podíváme se prakticky na nástroje a jednotlivé metody optimalizace i s ukázkami
Na školení si společně projdeme celý proces optimalizace webu a v praktických ukázkách si ukážeme, jak jej správně zavést do projektového řízení vaší firmy nebo projektu. Během školení také dostanete celou řadu vzorových dokumentů a návodů, díky kterým budete schopni nové znalosti vyzkoušet v praxi. Díky praktickému pohledu více pochopíte, jakou částí optimalizace webu/e-shopu začít a jak správně najít vaše nízko visící jablka.
Projektové řízení
Projektové řízení, Hledání chyb v projektovém řízení, Tvorba kompetenční matice a její revize, Tvorba checklistů a zavádění do procesů, Volba nástroje pro projektové řízení a komunikaci, Definice pravidel pro projektové řízení, Tipy a triky pro zlepšení práce v celém týmu, Reporting, vyhodnocování projektového řízení, Schůzky v týmu, Měsíční a týdenní revize
Před procesem optimalizace
Analýza konkurence prakticky, Screening konkurence a jejich kampaní, Příprava na znovupoužití vlastních kampaní v projektovém řízení, Poznání zákazníka, Value Proposition Canvas, Definice KPI, Audit značky, Komunikační strategie, Analýza konkurenčních výhod a postavení na trhu
Příprava webu na proces optimalizace
Technicky vyladěný web, Nástroje pro hlídání webu, On-page SEO, Analýza klíčových slov, Použitelnost, Analytika, Zaznamenávání inspirace
Nejpoužívanější metody optimalizace a jejich zavedení do praxe
Proces získávání zpětné vazby, Zavádění důležitých nástrojů a jejich ukázky na příkladech metod, Nahrávání pohybu návštěvníka, Heatmapy a scrollmapy, Online dotazníky, NPS, A/B testování, Uživatelské testování, Hloubkové rozhovory, Personalizace a využití nástroje Exponea, Praktická ukázka procesu optimalizace pomocí jednotlivých nástrojů, Nástroje pro optimalizaci formulářů
Proces optimalizace
Prioritizace, Příprava podkladů a zadání, Proces optimalizace a zapojení členů týmu ve správný čas, Vyhodnocování, Revize
Marketing, Vývoj a tipy pro optimalizaci
Frameworky, Marketingová strategie, Tipy pro jednotlivé kanály a hledání quick wins, Rozložení financí, Vývoj a tipy pro práci s vývojáři, Další tipy pro celý proces optimalizace
Každý z účastníků by měl být součástí online projektu, e-shopu nebo by měl vlastnit webové stránky, které chce zlepšit a optimalizovat. Potřeba jsou pouze základní znalosti marketingu, tvorby webů a procesu optimalizace, abychom si nemuseli říkat, co je to call-to-action :)
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX