Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Zasedací místnost, 2. patro
CEO | Court of Moravia
Petr je lídrem studia, které využívá designérských postupů a herních technik ke změně firemních prostředí, kulturním transformacím a zefektivnění chodu organizací. Své zkušenosti čerpá z řízení klientských projektů a změnového řízení v nadnárodních korporacích, stejně jako z prostředí neziskových organizací a sociálního podnikání. V posledních letech je úročí jako mentor. Věří v radikální otevřenost, nehierarchické řízení a sílu upřímné spolupráce.
Získáte zkušenosti změnového designéra, který řešil desítky podobných gordických uzlů kolem vzájemné komunikace
Dozvíte se praktický rámec řešení, kterého se můžete držet ve vaší organizaci
Dostanete odpovědi na otázky, které se nesluší psát po sociálních sítích a zpravidla se řeší za zavřenými dveřmi
Zjistíte, které taktiky a strategie fungují jinde a co jsou naopak slepé uličky, které již nemusíte objevovat
Posílíte své přesvědčení, že změna je možná
Můžete otevřeně vyslovit své potíže a frustrace v kruhu, který je zřejmě také řeší
Týmu zocelených profíků ve svém oboru obvykle v cestě nejvíce stojí jejich vlastní parťáci z jiných týmů, oddělení či divizí. Najít a udržet cestu k efektivní spolupráci napříč oddělenými skupinami, byť pod jednou značkou, je každodenní výzvou nejen pro jejich lídry, ale pro všechny zúčastněné – stakeholdery nevyjímaje.
Na workshopu u kulatého stolu probereme efektivní strategie, jak budovat spolupráci napříč organizací za využití networkingu, osobní značky, diplomacie i efektivního mapování potřeb a cílů ostatních.
Neočekávejte instatntní zázrak, protože informace samy o sobě nestačí, ale praktické pohledy na situaci, možné kroky ke změně a pochopení situace k nápravě si odnesete určitě.
Doplňující informace: Pokud u vás šlape vše hladce nebo dokonce máte hlavní slovo, nezískáte mnoho nového. Pokud neřešíte zmíněné problémy, těžko se budete chytat na problémy, které chceme otevřít.
Zkušenosti s interní firemní politikou, jednáními u kulatého stolu, obchodními schůzkami a prosazováním produktu či projektu v organizaci.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX