Čtvrtek v 14:00 (odpolední)

Když marketingový tým není stejně hodnotný jako jiné týmy

Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Zasedací místnost, 2. patro

1 500,00 Kč (bez DPH)

Petr Pouchlý

CEO | Court of Moravia


Petr je lídrem studia, které využívá designérských postupů a herních technik ke změně firemních prostředí, kulturním transformacím a zefektivnění chodu organizací. Své zkušenosti čerpá z řízení klientských projektů a změnového řízení v nadnárodních korporacích, stejně jako z prostředí neziskových organizací a sociálního podnikání. V posledních letech je úročí jako mentor. Věří v radikální otevřenost, nehierarchické řízení a sílu upřímné spolupráce.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Získáte zkušenosti změnového designéra, který řešil desítky podobných gordických uzlů kolem vzájemné komunikace

icon-red-two.svg

Dozvíte se praktický rámec řešení, kterého se můžete držet ve vaší organizaci

icon-red-three.svg

Dostanete odpovědi na otázky, které se nesluší psát po sociálních sítích a zpravidla se řeší za zavřenými dveřmi

icon-red-four.svg

Zjistíte, které taktiky a strategie fungují jinde a co jsou naopak slepé uličky, které již nemusíte objevovat

icon-red-five.svg

Posílíte své přesvědčení, že změna je možná

icon-red-six.svg

Můžete otevřeně vyslovit své potíže a frustrace v kruhu, který je zřejmě také řeší

Co se naučíte?

Týmu zocelených profíků ve svém oboru obvykle v cestě nejvíce stojí jejich vlastní parťáci z jiných týmů, oddělení či divizí. Najít a udržet cestu k efektivní spolupráci napříč oddělenými skupinami, byť pod jednou značkou, je každodenní výzvou nejen pro jejich lídry, ale pro všechny zúčastněné – stakeholdery nevyjímaje.

Na workshopu u kulatého stolu probereme efektivní strategie, jak budovat spolupráci napříč organizací za využití networkingu, osobní značky, diplomacie i efektivního mapování potřeb a cílů ostatních.

Neočekávejte instatntní zázrak, protože informace samy o sobě nestačí, ale praktické pohledy na situaci, možné kroky ke změně a pochopení situace k nápravě si odnesete určitě.

Doplňující informace: Pokud u vás šlape vše hladce nebo dokonce máte hlavní slovo, nezískáte mnoho nového. Pokud neřešíte zmíněné problémy, těžko se budete chytat na problémy, které chceme otevřít.

Potřebné znalosti

Zkušenosti s interní firemní politikou, jednáními u kulatého stolu, obchodními schůzkami a prosazováním produktu či projektu v organizaci.


Další školení z dopoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo