Čtvrtek v 10:00 (celodenní)

Jak dosáhnout víc vítězných A/B testů

Jazyk: Čeština | CIIRC, Map | Velká zasedací místnost 102, 1. patro, budova A

4 900,00 Kč (bez DPH)

Ondřej Ilinčev

CRO expert | ILINČEV s.r.o.


Narodil jsem se spolu s bráchou. Pak jsem vystudoval architekturu, přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizací konverzí. Baví mě to, takže o tom píšu, přednáším, školím to a pomáhám v tom – snad úspěšně – ostatním. Většina webů mě štve, tak chci naučit ostatní, jak to udělat tak, aby nás to všechny štvalo o trochu méně. A samozřejmě chci vydělat klientovi peníze a získat slávu.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Lépe přesvědčíte svého šéfa nebo klienta, že vaše práce má smysl

icon-red-two.svg

Nebudete si muset cucat argumenty z prstu a řešit svůj návrh systémem líbí nelíbí

icon-red-three.svg

Budete mít systém, jak průběžně zlepšovat byznys

icon-red-four.svg

Získáte ověřené návody, checklisty, frameworky a probereme to na praktických příkladech

icon-red-five.svg

S každým z vás strávím 10–15 minut, kde se mě můžete na cokoliv zeptat

icon-red-six.svg

Zkusíte si naživo odprezentovat výsledky své práce a já vám řeknu, co děláte blbě a jak to zlepšit

Co se naučíte?

Projdeme si celou fázi CRO/UX analýzy. Pohrabeme se v Google Analytics, mrkneme na mousetracking data, koukneme na trychtýře a formuláře, zkusíme si uživatelské testování, vytvoříme si dotazníky, nastavíme test prvního dojmu, projedeme web UX checklisty. Pobavíme se o textařině, přesvědčivosti, psychologii nakupování.

Následně si vytvoříme hypotézy a ty si na základě frameworku seřadíme. Dále nastavíme a spustíme A/B test a pak si řekneme, jak vyhodnocovat a jak soustavně testovat – a v neposlední řadě prodat to šéfovi nebo klientovi.

Osnova školení

  1. Framework pro dlouhodobou optimalizaci
  2. Definice úspěchu
  3. Google Analytics
  4. Expertní analýza
  5. Mousetracking
  6. Uživatelské testování
  7. Dotazníky
  8. Test prvního dojmu
  9. Checklisty a průchod webem
  10. Textařina
  11. Výhody oproti konkurenci
  12. Psychologie a přesvědčivost
  13. Návrh řešení
  14. Tvorba hypotéz
  15. Prioritizace
  16. Druhy A/B testů
  17. Nejčastější chyby v A/B testování
  18. Analýza, vyhodnocení a databáze předchozích testů

Potřebné znalosti

Nutné jsou znalosti Google Analytics, Hotjaru/Smartlooku a logické uvažování. Taky empatie a trocha hroší kůže. A nutkání se učit nové věci.

Ideální pro: Majitele e-shopů, šéfy marketingu, UXáky, datové analytiky a informované grafiky.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo