Čtvrtek v 10:00 (dopolední)

Marketingová strategie pro e-shop prakticky

Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Místnost 101, 1. patro

1 500,00 Kč (bez DPH)

Radek Hudák

CMO | Shoptet


Radek začínal s PPC před skoro devíti v Seznam.cz, pak vedl marketing ve Slevomatu, kde měl na starost každý rok stamilionové investice. Díky dlouhé praxi v se samotnou správou kampaní i pozdějšímu nastavování strategie získal spoustu zkušeností, které každý e-shopař ocení. Momentálně vede marketing v Shoptet.cz, konzultuje strategie e-shopů a školí marketingové agentury jako Google Partners trenér.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Získáte manažerský přehled o všech kanálech online marketingu – po školení se už nikdy nenecháte napálit

icon-red-two.svg

Najdete efektivní cestu jak sestavit tým a nastavit v něm komunikaci

icon-red-three.svg

Po školení dokážete lépe, přesněji, ale hlavně efektivněji plánovat své marketingové investice

Co se naučíte?

Získáte přehled o všech důležitých marketingových kanálech. Podíváme se na jednotlivé kanály a řekneme si jaké jsou na nich nejčastější a funkční strategie.

Získáte tipy jak vybírat tým, tzn. kdy volit agenturu, kdy freelancera a kdy už je čas na interní zaměstance.

Podíváme jak tým vést a jak zadávat úkoly a KPI. Nastavíme si KPI marketingových kampaní a prozkoumáme to, co se často záměrně zamlčuje kvůli zkreslování výsledků. V bloku o KPI se dotkneme i možných způsobů vyhodnocování.

Zkusíme si sestavit plán investic na celý rok.

Potřebné znalosti

Typický účastník tohoto workshopu je manažer nebo vlastník e-shopu.


Další školení z odpoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo