Čtvrtek v 10:00 (celodenní)

Jak mluvit s novináři i zákazníky?

Jazyk: Čeština | CIIRC, Map | Učebna 571, 5. patro, budova B

4 900,00 Kč (bez DPH)

Martin Pilát & Karolína Křenková

Markeťák a píáristka


Martin Pilát se ponořil do světa online marketingu hned po střední škole. Začal programovat e-shopy a weby. Za deset let své praxe spolupracoval s několika tuzemskými i zahraničními firmami. Postupně se však zaměřil na online komunikaci a nyní se specializuje na sociální sítě. Jeho “kolegyně” Karolína Křenková se věnuje PR, stará se tedy o to, aby média psala o jejích klientech. Pracovala téměř tři roky v PR agentuře a poté se rozhodla vyzkoušet práci píáristky in-house. Dnes pracuje i pro své vlastní klienty z oblastí zábavy, kultury a cestovního ruchu.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Ukážeme si praktické příklady, jak nachystat uvedení nového produktu / služby na trh.

icon-red-two.svg

Zajímá vás, jak správně komunikovat s novináři, co má obsahovat tisková zpráva nebo třeba jak uspořádat kvalitní tiskovu konferenci.

icon-red-three.svg

Potřebujete propojit marketing a PR.

icon-red-four.svg

Chcete si zkusit přípravu a samotný průběh krizové komunikace.

icon-red-five.svg

Praktické příklady a situace. Zkusíte si vést rozhovor s novinářem, mluvit na kameru či reagovat na negativní komentáře.

icon-red-six.svg

Váháte, jestli si vzít na práci agenturu, freelancera nebo interního zaměstnance.

Co se naučíte?

Vyzkoušíte si, jak nachystat uvedení nového produktu či služby na trh, včetně volby vhodných online kanálů, jak připravit kvalitní tiskovou zprávu nebo třeba setkání s novináři. Dozvíte se, jaká témata mohou být zajímavá pro média a jak by měly podklady pro novináře vypadat.

Věnovat se budeme též krizové komunikaci směrem do médií i na sociální sítě. Zkusíte si rozhovor s reálným novinářem, mluvení na kameru či reakce na negativní komentáře. Dozvíte se také, jak rozeznat kritiku od hejtu, na co reagovat, a co naopak nechat být. Zároveň se naučíte, jak tyto aktivity změřit a vyhodnotit. Poznáte, zda má PR smysl a na co vlastně je. V závěru si také řekneme tipy, co na sociálních sítích a tiskovkách nedělat. Dotkneme se také tématu, jaké jsou plusy a mínusy spolupráce s agenturou a freelancerem. A chybět nebudou praktické příklady.

Potřebné znalosti

Školení je určeno pro pracovníky v marketingu a PR, které zajímá, jak tyto dvě oblasti propojit. Speciální zkušenosti nejsou nutností. Workshop je vhodný i pro začínající markeťáky a piáristy, kteří mají základní znalosti. Workshop propojuje znalosti a praxi z oblasti PR a online marketingu.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo