Čtvrtek v 10:00 (celodenní)

E-mailing pod mikroskopem, rozšířená edice

Jazyk: Čeština | Newton College, Map | Učebna 7, 7. patro

4 900,00 Kč (bez DPH)

Pavel Pola

E-mailový nadšenec | Etnetera Activate


Ve firmě Etnetera Activate Pavel už pátým rokem vede tým zabývající se chytrým e-mail marketingem založeným na datech. Předtím působil 11 let na pozici technického ředitele ve firmě Etnetera. Má rozsáhlé zkušenosti s více než 10 e-mailovými nástroji, zabývá se do hloubky doručitelností e-mailů, přednáší o správných postupech chytrého e-mailingu na mnoha konferencích, spolupodílel se na přípravě semináře o e-mailingu na Digisemestru – zkrátka je na něm poznat na první pohled, že e-mailing je jeho vášeň.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Prozradíme klíčová zjištění z naší studie českého e-mailingu, ve které sledujeme více než 2100 e-shopů

icon-red-two.svg

Dozvíte se, že e-mailing je daleko komplexnější, než si mnozí myslí. Podíváme se na e-mailové kampaně ze 13 různých úhlů pohledu

icon-red-three.svg

Rozebereme vaše e-mailové kampaně na prvočinitele a dozvíte se, na co všechno je potřeba si dát pozor. Zkontrolujeme bezmála 115 různých kritérií a ukážeme na příkladech, jak by to mělo nebo nemělo vypadat

icon-red-four.svg

Odnesete si check-list věcí, na které byste se měli zaměřit u všech svých kampaní

icon-red-five.svg

Dozvíte se spoustu nových poznatků o tom, jaké chyby se v dnešních kampaních nejčastěji opakují a čeho se vyvarovat

icon-red-six.svg

A samozřejmě si znovu zopakujeme všechny důležité best practices, jak dělat e-mailing správně

Co se naučíte?

Moderní e-mailing je věda, která v sobě zahrnuje spousty různých disciplín (doručitelnost, UX, design a typografie, copywriting, konverzní optimalizace, psychologie, legislativa, datová analytika, reporting, apod.). Dozvíte se, co všechno je potřeba správně nastavit a řešit, aby vám e-mailing popravdu vydělával.

Potřebné znalosti

Workshopu se může účastnit každý, kdo rozeslal alespoň jeden newsletter a chtěl by se během 6 a půl hodiny posunout o významný kus dopředu. Rozhodně ho doporučuji firmám, které chtějí zmapovat, jak na tom se svým e-mailingem vlastně jsou (protože budeme rozebírat jejich vlastní kampaně).

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo