Čtvrtek v 10:00 (celodenní)

Customer Experience – vaše unikátní konkurenční výhoda

Jazyk: Čeština | Newton College, Map | Učebna 10, 4. patro

4 900,00 Kč (bez DPH)

Tereza Kosnarová & David Tuč

Stride XL - Strategický design & inovace


Tereza se věnuje UX výzkumu a designu služeb. Digitálních, i těch mimo obrazovku. Je lektorka kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i ve firmách (www.uxworkshopy.cz). Své klienty učí, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují.

David je designér smysluplných produktů a služeb, leader inovací a mentor startupů. Pomáhá firmám inovovat produkty, služby a weby tak, aby doručovaly vnímatelnou hodnotu jejich zákazníkům i byznysu. Provádí firmy celým svým strategickým design procesem. Jeho cílem je designovat produkty, služby a zážitky, které zanechají v zákaznících i na trhu nesmazatelnou stopu. Současně vytváří pozitivní změnu na straně firemní kultury svých zákazníků a na jejich značkách. Ve své práci využívá Human-Centered Design přístupu.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Představíme vám nástroj pro efektivnější komunikaci UX, CX a marketingu. Společně pak budete schopni dosáhnout lepších výsledků

icon-red-two.svg

Budete schopni zmapovat zkušenost svých zákazníků a odhalit slabá místa a problémy, kvůli kterým ztrácíte jejich přízeň

icon-red-three.svg

Naučíte se prioritizovat a soustředit svoji pozornost na to, co zkušenost vašich zákazníků a vaše business metriky ovlivní nejvíc

icon-red-four.svg

Společně vytvoříme mapu zákaznické zkušenosti - základní stavební kámen vaší nové produktové strategie

Co se naučíte?

Víte, proč máte rádi Airbnb, Netflix nebo Uber a stále se k těmto službám vracíte? Lidé, kteří za nimi stojí zjistili, co potřebujete a umožnili vám zavolat si taxi bez čekání na operátora nebo sledovat oblíbené seriály kdykoliv, bez ohledu na televizní program. Vaše pozice na trhu nemusí být postavena pouze na ceně nebo produktu. Unikátní zákaznický prožitek je to, co vás odliší od konkurence.

Naučte se pracovat s metodou, díky které poznáte své zákazníky, odhalíte jejich problémy, potřeby a vnitřní motivace. Zjistíte, co jim udělá radost, proč odchází ke konkurenci a jak je motivovat, aby příště znovu nakoupili u vás.

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo