Čtvrtek v 10:00 (dopolední)

Atribuce a zákaznické metriky očima Alza.cz

Jazyk: Čeština | VŠEM, Map | Místnost 304, 3. patro

1 500,00 Kč (bez DPH)

Matěj Bolen & Jan Penkala

Senior analytik IMKT v Alza.cz | na volné noze


Matěj pracuje v online marketingovém oddělení Alza.cz jako senior analytik, kde se intenzivně věnuje úlohám, které vedou k maximalizaci zisku. Jedna z oblastí, kterou se zabývá, je správa a rozvoj atribučního modelu a následné vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých kampaní. Vystudoval Fakultu stavební na ČVUT v Praze. 10 let pracoval v marketingu v bankovním sektoru.

Proč jít na školení?

icon-red-one.svg

Nikdo nechce prodělávat na kampaních špatným měřením? Zisk je klíčovým motivátorem!

icon-red-two.svg

Jaký je správný atribuční model? Jak jej nastavit a rozvíjet – ukážeme příklady i mimo Alza.cz

icon-red-three.svg

CLV a další užitečné zákaznické metriky - jak s nimi pracovat, jak počítat a které vůbec používat?

Co se naučíte?

Utrácíte peníze v online marketingu? Víte, která investice se vám nejvíc vyplácí? Který kanál vypnout, protože vašemu byznysu přináší nejméně? Většina systémů využívá last click model.

Jak o vyhodnocování kampaní přemýšlí Alza? Jaké jsou možnosti rozvoje vyhodnocování kampaní a atribučního modelu? Jak doměřit vliv „offline“ marketingu? Jaké jsou zákaznické metriky a jak je využívat v praxi a jak se zákazníky následně komunikovat?

Potřebné znalosti

Základní přehled v online marketingových kanálech.

Vhodné pro majitele e-shopů, online marketingové specialisty, marketingové manažery a analytiky.


Další školení z odpoledního bloku

info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX

© 2019 Marketing Festival s.r.o.

gopay logo

hexadesign logo motionhouse logo